czwartek, 31 sierpnia 2017

KONKURS KREATYWNY WSPOMNIENIA Z WAKACJI



Witajcie :)

Już jutro wrzesień więc rozpoczynamy KONKURS :)
To jest mój pierwszy konkurs ale mam nadzieję że nie ostatni.

Wakacje minęły szybko niestety za szybko ale na pewno pozostało wam wiele wspaniałych wspomnień tak jak nam więc mam nadzieję że się podzielicie z nami waszymi wspomnieniami

REGULAMIN KONKURSU


  1. Konkurs organizowany jest przez blog Świat Małych Oczu i na stronie na Facebooku
  2. Sponsorami nagród są :

    Lilly Handmade Dummy/Holder

    Kami metryczki

    Artists Entertaiment - Polski

    Świat małych oczu
  3. Konkurs trwa od 1.09  do 18.09.2017 ( wyniki do 3 dni po zakończeniu konkursu )
  4.  Nagrodami w konkursie są przedmioty ufundowane przez sponsorów ( w albumie NAGRODY )
  5. Nagrody wybierane są DROGĄ LOSOWANIA , wygrywają 4 OSOBY które spełnią WSZYSTKIE warunki
  6.  Każdy może się zgłosić JEDEN raz , na Facebooku lub na blogu pod tym postem
  7.  Wygrany ma obowiązek zgłosić się do sponsora w terminie do 3 dni, w innym wypadku będzie wybrana kolejna osoba
ZADANIE KONKURSOWE :


Przedstaw w sposób kreatywny wspomnienia z wakacji , może to być zdjęcie, rysunek , kolaż co tylko chcesz :)
WARUNKI : 
- polubić wszystkich sponsorów 
- polubić stronę Świat małych oczu na facebooku 
- polubić i udostępnić plakat konkursowy na facebooku 

Miło będzie jak zaprosisz znajomych i zaobserwujesz bloga :) 





UWAGA UWAGA WYNIKI :) 

Udało mi się już przygotować wyniki. Postanowiłam zrobić losowanie żeby nie było że sobie wybieram.
Wszystkie zgłoszenie były piękne Jednak nagród jest tylko 4 więc obejrzyjcie dokładnie Filmik 

Przy losowaniu pomagał mi mój dwulatek więc proszę nie przejmować się lekkim uporem z jego strony :D

Wszystkim zwyciężczyniom gratuluję i proszę się zgłosić do sponsorów w ciągu 4 dni :) 

Nagroda 1 od KAMI Metryczki​ - plastikowa zawieszka do samochodu serduszko 
Nagroda 2 od Lilly HandMade Dummy/ Bracelet​ - łańcuszek imienny do smoczka 
Nagroda 3 ode mnie Świat małych oczu​ :) - Smoczek i łańcuszek Canpol Babies z kolekcji Sówki 
Nagroda 4 od Artists Entertainment - Polski​ - niespodzianka :) 

Jeżeli były by jakieś problemy proszę pisać w wiadomości prywatnej na fanpage'u 

LINK DO FILMIKU Z WYNIKAMI  ------> WYNIKI :)

2 komentarze: