niedziela, 22 października 2017

Wyprawa na plac zabaw



Coraz częściej w miastach powstają nowoczesne place zabaw najczęściej na dużym blokowisku i na szczęście znika już legenda szarego i ponurego życia na blokach. My mieszkamy w bloku i co prawda za naszym blokiem nie ma super placu zabaw , są dwie huśtawki kawałek piaskownicy i zjeżdżalnia ale całkiem niedaleko mamy przynajmniej dwie alternatywy : plac zabaw w parku leśnych skromny ale fajny i super nowoczesny jak na standardy naszej dzielnicy duży obiekt

Wyprawa na plac zabaw to nie "nic takiego" szczególnie gdy idziemy gdzieś dalej i zwykle zajmuje nam to pół dnia. Trzeba się więc zastanowić co zabrać, o jakiej porze iść itd. 
Ja zawsze zabieram mojego juniora na plac zabaw po południu dlatego że jest on już wyspany po obiadku i nie ma marudzenia. Zawsze też zabieramy torbę pełną różnych rzeczy 


Co warto zabrać na plac zabaw ? ( Mówię tutaj o 2 latku bo tyle ma mój syn ) 

Przekąski i zapas picia 

Niby jesteśmy po obiadku ale dzieci szybko go spalają i zawsze przyda się jakiś owoc, chrupki czy coś takiego , szczególnie jak nasze dziecko widzi że ktoś inny ma coś dobrego ( u mnie tak jest ) 
No i oczywiście zapas picia bo jak szaleje to jest to niezastąpione szczególnie jak jest ciepło 

Ubranka na zmianę 

U nas jest to obowiązkowe min, jeden komplet ubranek bo mimo tego że już ładnie woła i nie korzysta z pampersów w natłoku wrażeń lub po prostu jak zabawa go wciąga czasem zapomina zawołać a szkoda by było z tego powodu wracać do domu 

Zabawki do piasku 

Zawsze jest tak że ile by nie było atrakcji zawsze zahaczy się o piaskownicę i fajnie by było gdyby nasze dziecko miało coś swojego bo dzieci są różne i nie zawsze się dzielą i często jest tak że zabieram zabawki i bawi się nimi tylko pięć minut ale gdybym nie wzięła  byłby płacz i lament też tak macie ? 

Wygodne buty :D

Wiadomym jest że nie należy latać za dzieckiem jak piesek ale przy wysokich atrakcjach warto być w pobliżu a zazwyczaj teren placu zabaw przy zjeżdżalni czy huśtawkach jest albo piaszczysty albo kamienie wysypane więc wygodne buty są nieocenione 

Mokre chusteczki 

Ja aż tak nie zwracam na to uwagi ale przydają się jak maluch ma brudne ręce a chce zjeść coś sam, ale można też użyć wody i zwykłych jak ja to robię bardzo często 

I to chyba tyle :) Macie jeszcze jakieś MUST HAVE na plac zabaw ? Piszcie w komentarzach 

A teraz krótka fotorelacja z naszego super placu zabaw ;) 








5 komentarzy:

  1. Masz rację teraz place zabaw wyglądają zupełnie inaczej, huśtawki nie są takie ciężkie i niebezpieczne. My też lubimy spędzać na nich czas ja mam urwisów w wieku 7 lat i 16 miesięcy :). Czekamy już na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się te wszystkie rzeczy, o których piszesz warto ze sobą zabrać. Szkoda tyko, że na horyzoncie zima..i skończy się wychodzenie na plac zabaw:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zimę chodziłam na plac zabaw z synem a jak mu się znudziło to na górkę na sanki :)

      Usuń
  3. Ja niestety nie mieszkam w mieście i nie mam pod nosem placu zabaw, ale rzeczywiście często z nich korzystałam z synem odwiedzając babcię. Dobrze, że te wszystkie place zabaw są coraz częściej dostosowane dla dzieci, bardziej bezpieczne, wiele różności. Zawsze jakaś fajna alternatywa dla dzieciaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero rozpoczynam pomału wyprawy na plac zabaw, mój syn ma 9 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń