piątek, 10 listopada 2017

Blogosfera od Canpol Babies

Znalezione obrazy dla zapytania blogosfera canpol

Witajcie , zaczął się listopad więc ruszyła nowa blogosfera do której zgłaszamy się i my !
Zgłaszamy się do obu kategorii , konkursu i testowania :)
W tym miesiącu można walczyć o jeden z 45 zestawów pielęgnacyjnych dla maluszka
Znalezione obrazy dla zapytania 45 zestawów pielęgnacyjnych blogosfera

Jesteś blogującym rodzicem ? Zgłoś się i ty ! Masz czas do końca listopada :)

Po 30.11 zostanie wybranych 15 testerek i 15 organizatorów konkursu gdzie można zgarnąć 2 zestawy ! :)

KLIKNIJ TU I ZGŁOŚ SIĘ !




3 komentarze:

  1. Ja również zgłosiłam się do Blogosfery Canpol, nawet udało mi się dostać do testowania produktów, Polecam!
    Zapraszam serdecznie na mój blog http://blogmama.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się już raz udało :) Na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  2. My dostaliśmy się do organizacji konkursu "kolorowe zwierzątka" Zapraszam do mnie na kanał-nagrody czekają :)
    https://www.youtube.com/watch?v=l2lhHc0CC-s

    OdpowiedzUsuń