poniedziałek, 6 listopada 2017

Fotoksiążka od Saal Digital :)


Ostatnio zgłosiliśmy się do testowania fotoksiążki od Saal Digital i dostaliśmy kupon rabatowy na zrealizowanie zamówienia :)

Wybrałam 26 stron matowych żeby uwiecznić najważniejsze chwile i powiem wam że wyszło rewelacyjnie :)

Co prawda jakość moich zdjęć była miejscami średnia ale postarali się i to bardzo

Projektowanie 


Aplikacja w której robiłam projekt jest bardzo zrozumiała i czytelna także nie miałam problemu z projektem  i można wybrać ciekawe gotowe szablony chyba że ktoś ma wybraną koncepcję :)
Ja poszłam trochę na łatwiznę bo uważam że jeżeli ktoś się napracował nad szablonem to czemu by nie skorzystać :)

Obsługa klienta 

Kontakt z obsługą  oceniam na szóstkę co bardzo się ceni. Miałam mały problem z płatnością i ale szybko skonsultowałam się z obsługą dzięki czemu nie było katastrofy :) Sprawny kontakt mailowy

Dostawa

Wysyłka była z Niemiec więc biorąc pod uwagę czas wykonania i drogę jaką musiała pokonać uważam że dostawa przebiegła sprawnie bo czekałam tylko tydzień a kurier przywiózł mi ją pod same drzwi 


Efekt końcowy 

Książka jest wykonana starannie i bardzo ładnie się prezentuje, Duże wyraźne zdjęcia i twarda okładka sprawiają, żę fajnie się ją ogląda i wspomina czasy gdy smyk był malutki

Taką super fotoksiążkę możecie zaprojektować i zamówić klikając w link poniżej

http://www.saal-digital.pl/

Zapraszam także do polubienia strony na facebooku

Saal Digital Polska


Gwarantowana satysfakcja :)

P.s Zdjęcia na blogu nie odzwierciedlają piękna książki ( Mój telefon nie współpracuje :D )






1 komentarz:

  1. Taka fotoksiążka to świetny sposób na utrwalenie najpiękniejszych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń